Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile - ČiliChili a Changer
Vičar, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile: ČiliChili a Charger" si klade za cíl zmapovat obsah firemních periodik zaměřených na zákazníky. Analyzovány jsou dva různé magazíny za periodu let 2017-2019, kdy bylo vydáno 35 výtisků a 22 webových adaptací těchto periodik. Jelikož jsou firemní časopisy odlišné od časopisů určených pro širokou veřejnost, teoretická část práce popisuje jejich historii, specifika a prolnutí s marketingovou a PR funkcí, stejně tak jako nabízí náhled do tvorby nativní reklamy a obsahového marketingu či žurnalistiky, s nimiž se tyto magazíny jako nástroj marketingové praxe úzce prolínají. V praktické části práce je pomocí metody kvantitativní obsahové analýzy vyčíslen poměr různých témat obsahu, rozděleného na obsah se společnostmi nesouvisející, vlastní reklamu, komerční články, CSR témata a řadu dalších. Kategorizací a kvantifikací obsahu tato práce odhaluje podíl reklamních sdělení v celkovém objemu titulů, který v některých případech dosahuje až poloviny celku. Zároveň identifikuje klíčová témata a vývoj v jejich komunikování spolu s možnými trendy v oboru. Z výsledků výzkumu vyplývá, že ve výběru hlavních témat a rozdělení obsahu na komerční a nekomerční, hraje roli komunikační strategie dané společnosti a trendy se mohou titul od titulu lišit.
Jazyk a styl časopisu "dieselReport"
PADRTOVÁ, Michaela
Jazyk textů odborného funkčního stylu má svá přísná pravidla, přesto může být značně rozmanitý vzhledem k adresátovi, kterému je text určen. Vždy je ale třeba respektovat adresátovy předchozí zkušenosti, jeho vzdělání odborné i jazykové. Cílem bakalářské práce je rozbor časopisu "dieselReport", který pro své zaměstnance připravuje firma Bosch. Časopis vychází již několik let a prošel několika úpravami obsahovými i grafickými. V časopisu jsou převážně odborné texty, jejichž autory jsou sice odborníci, bohužel však většinou bez jazykového vzdělání. Autorka se bude zabývat všemi jazykovými rovinami, zhodnotí současnou úroveň časopisu s přihlédnutím k jeho několikaletému vývoji, dále i prostředky grafickými a ideografickými. Kromě toho, že poukáže na nedostatky, které lze předpokládat, navrhne možnosti zlepšení, a to jak v modelovosti časopisu, tak pokud jde o zlepšení jazykové úrovně časopisu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.